گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
آموزش های فتوشاپ سایت گرافیشا
ویرایش هنری تصویر
گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
سفارش طراحی لوگو
سفارش طراحی سایت
دسته های وب سایت
آموزش طراحی لوگو
برچسب‌ها
آموزش ابزار فتوشاپ cs6 آموزش ابزارها در فتوشاپ آموزش ابزار ها در فتوشاپ آموزش ابزارهای فتوشاپ آموزش ابزار های فتوشاپ آموزش ابزارهای فتوشاپ cc آموزش ابزار های فتوشاپ cc آموزش ابزار های فتوشاپ cs6 آموزش ابزارهای فتوشاپ cs6 آموزش فتوشاپ آموزش فیلترهای فتوشاپ آموزش فیلترهای فتوشاپ cs5 آموزش فیلترهای فتوشاپ cs6 آموزش نرم افزار فتوشاپ آموزش کار کردن با ابزارهای فتوشاپ آموزش کار کردن با ابزار های فتوشاپ ابزار فتوشاپ ابزار ها در فتوشاپ ابزارها در فتوشاپ ابزارهای فتوشاپ ابزار های فتوشاپ cs6 ابزارهای فتوشاپ cs6 انواع ابزارهای فتوشاپ انواع ابزار های فتوشاپ انواع فیلترهای فتوشاپ ترفندهای فتوشاپ جعبه ابزار فتوشاپ جعبه ابزار فتوشاپ 2015 فتوشاپ مرجع ابزارهای فتوشاپ مرجع ابزار های فتوشاپ معرفی ابزار های فتوشاپ معرفی ابزارهای فتوشاپ نرم افزار فتوشاپ پنل layers پنل layers در فتوشاپ پنل layers فتوشاپ چطور با ابزارهای فتوشاپ کار کنیم چطور با ابزار های فتوشاپ کار کنیم چگونه با ابزارهای فتوشاپ کار کنیم چگونه با ابزار های فتوشاپ کار کنیم کار کردن با ابزار ها در فتوشاپ کار کردن با ابزارها در فتوشاپ کار کردن با ابزار های فتوشاپ کار کردن با ابزارهای فتوشاپ

فرض کنیم که یک تصویر داریم که در هنگام گرفتن آن، دستمان لرزیده است و کیفیت تصویر کاهش پیدا کرده است و از طرفی، این یک تصویر مهم برای ماست. در این آموزش فتوشاپ گرافیشا با مراحل با کیفیت کردن عکس ها در فتوشاپ با استفاده از فیلتر emboss آشنا می شویم.

  1. بعد از باز کردن عکس مورد نظر در فتوشاپ، بر روی آن در پنل layers راست کلیک کرده و convert to smart object را می زنیم.
  2. از filter->Stylize->Emboss را انتخاب می کنیم. تا پنجره ی Emboss به شکل زیر باز شود.

در پنجره ی باز شده، در سمت چپ، یک thumbnail از تصویر می بینیم. می توانیم در آن zoom in/out کنیم.

در هنگام استفاده از فیلتر از نوع emboss، در ابتدا همه چیز خاکستری رنگ به نظر می رسد و این چیزی نیست که ما می خواهیم. بعد از اعمال فیلتر، با استفاده از blend mode ها آن را تنظیم می کنیم.ها آن را تنظیم می کنیم.

  1. ویژگی angle را بر روی زاویه ای که در هنگام گرفتن عکس دستمام لرزیده است، تنظیم می کنیم. (می توانیم زاویه های مختلف را امتحان کنیم تا ببینیم که کدام یک مناسب تر است).(در این مورد، 90- درجه.)
  2. ویژگی amount، مقدار effect اعمال شده را نشان می دهد. آن را بر روی 500 قرار می دهیم.
  3. ویژگی height نیز تا حدودی همانند ویژگی radius در فیلتر از نوع smart filter است. اگر با این نوع فیلتر آشنایی دارید، مقدار height را بر روی نصف مقداری که در آن فیلتر تنظیم می کنید، تنظیم کنید.) اگر نه، مقدار آن را بر روی 1 قرار دهیم. سپس آن را کم کم زیاد کنید تا به یک تصویر تقریبا مطلوب برسید.
  4. حال در پنل layers، بر روی آیکون کناری Emboss دابل کلیک می کنیم. از پنجره ی باز شده، blend mode را بر روی یکی از 7 حالتی که رنگ خاکستری رنگ بی تاثیر آنهاست، قرار می دهیم. در این مورد بر روی linear light قرار می دهیم.
  5. حال opacity را بسیار کم می کنیم. در حدود 10 درصد و ok می کنیم.

مثالی از ترفند با کیفیت کردن عکس ها در فتوشاپ به صورت زیر است:

با کیفیت کردن تصویر در فتوشاپ

آموزش مقدماتی، پیشرفته و ترفند های فتوشاپ، در گرافیشا.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین آموزش های فتوشاپ