گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
آموزش های فتوشاپ سایت گرافیشا
ویرایش هنری تصویر
گرافیشا: آموزش و خدمات گرافیکی
سفارش طراحی لوگو
سفارش طراحی سایت
دسته های وب سایت
آموزش طراحی لوگو
برچسب‌ها
آموزش ابزار فتوشاپ cs6 آموزش ابزارها در فتوشاپ آموزش ابزار ها در فتوشاپ آموزش ابزارهای فتوشاپ آموزش ابزار های فتوشاپ آموزش ابزارهای فتوشاپ cc آموزش ابزار های فتوشاپ cc آموزش ابزار های فتوشاپ cs6 آموزش ابزارهای فتوشاپ cs6 آموزش فتوشاپ آموزش فیلترهای فتوشاپ آموزش فیلترهای فتوشاپ cs5 آموزش فیلترهای فتوشاپ cs6 آموزش نرم افزار فتوشاپ آموزش کار کردن با ابزارهای فتوشاپ آموزش کار کردن با ابزار های فتوشاپ ابزار فتوشاپ ابزار ها در فتوشاپ ابزارها در فتوشاپ ابزارهای فتوشاپ ابزار های فتوشاپ cs6 ابزارهای فتوشاپ cs6 انواع ابزارهای فتوشاپ انواع ابزار های فتوشاپ انواع فیلترهای فتوشاپ ترفندهای فتوشاپ جعبه ابزار فتوشاپ جعبه ابزار فتوشاپ 2015 فتوشاپ مرجع ابزارهای فتوشاپ مرجع ابزار های فتوشاپ معرفی ابزار های فتوشاپ معرفی ابزارهای فتوشاپ نرم افزار فتوشاپ پنل layers پنل layers در فتوشاپ پنل layers فتوشاپ چطور با ابزارهای فتوشاپ کار کنیم چطور با ابزار های فتوشاپ کار کنیم چگونه با ابزارهای فتوشاپ کار کنیم چگونه با ابزار های فتوشاپ کار کنیم کار کردن با ابزار ها در فتوشاپ کار کردن با ابزارها در فتوشاپ کار کردن با ابزار های فتوشاپ کار کردن با ابزارهای فتوشاپ

در این آموزش فتوشاپ گرافیشا و حدودا 6 یا 7 آموزش بعدی، با روش های روتوش بخش های مختلف چهره آشنا می شویم. این آموزش، که بخش اول از این سری آموزش هاست، مربوط به حذف چروک های صورت است.

برای حذف چروک های صورت ، مراحل زیر را طی می کنیم:

  1. یک عکس چین و چروک دار در فتوشاپ باز می کنیم.
  2. از نوار ابزار، ابزار healing brush tool را انتخاب می کنیم.
  3. در پنل layers، بر روی آیکون new layer کلیک می کنیم. (هدف از این کار، این است که تعدیل ها و ویرایش هایی که اعمال می کنیم، در یک لایه ی جداگانه اعمال شوند و خود تصویر اصلی بدون تغییر بماند.)
  4. حال از نوار آپشن های مربوط به این ابزار، ویژگی sample را بر روی all layer قرار می دهیم. اگر بر روی current layer باشد، فقط لایه ی فعلی که هیچ چیزی در آن نیست را روتوش می کند و نه لایه ی اصلی را؛ در حالی که هدف ما، ویرایش لایه ی زیرین است.
  5. حال سعی می کنیم که با انتخاب نمونه های مناسب، چروک های صورت را از بین ببریم. (برای انتخاب نمونه، در کنار های صورت که بدون چروک هستند، کلید alt را پایین نگه داشته و کلیک می کنیم. با این کار، نمونه انتخاب می شود. سپس برای حذف چروک های صورت ، بر روی چروک ها کلیک می کنیم.)

سپس در بالای پنل layers، مقدار opacity این لایه را کم می کنیم تا تغییراتی که اعمال کرده ایم، کمرنگ تر به نظر برسند به طوری که وقتی از دور آن را نگاه می کنیم انگار که عکس بدون تغییر را نگاه می کنیم.

مثالی از حذف چروک های صورت به صورت زیر است:

حذف چروک های صورت

آموزش مقدماتی، پیشرفته و ترفند های فتوشاپ، در گرافیشا.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین آموزش های فتوشاپ